مريممريم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نــاز گــل

به دنيا اومدن مريم گلي

1390/2/21 9:12
664 بازدید
اشتراک گذاری

مريم ناناز مامان در ۸/۱/۸۶ در بيمارستان فاطمه زهرا اهواز به دنيا اومد و دل مامان و بابا رو غرق درشادي كرد

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اينم عكس مريم طلا لحظه به دنيا اومدن  

عشقم

 

عزيزدلم وقتي به دنيا اومدي بيشتر دوست داشتي شيشه بگيري   niniweblog.com

چون من اهواز زايمان كرده بودم و فورا بعد از مرخص شدن رفتم اميديه خونه مامان جون ، تازه هم عمل كرده بودم تمام بدنم گرفته بود تو هم همش گريه مي كردي بهت شيشه دادن تا من حالم بهتر بشه ولي تو ديگه همش شيشه مي خواستي ..... تا ۶ ماهگي هم شير ماماني رو مي خوردي هم شيرخشك

niniweblog.comniniweblog.com

اينم عكسهاي نازت درحال شيرخوردن

گلناز

 

گلكم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تارا مامان ویانا
6 اردیبهشت 90 14:19
الهیییییییییییییییی
بارانک
12 اردیبهشت 90 12:20
ای جان . چه دخمل نازی . دخملیت الان چند سالشه ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نــاز گــل می باشد